Monday, 26 December 2011

Selamat pengantin baru. xo


Masalah datang pergi. Benda tu buat aku kuat. Haha lagi beberapa hari aku dh masuk form 4 even muka aku macam dah form 5 kan -_- K senyap zip mulut jangan cakap. HAHA kalau pergi mana-mana mesti orang tanya eh umur berapa?? Then bila aku cakap umur aku baru lima belas semua buat muka nak bagi lalat masuk. Yeap, memang muka nampak matured. Habis nak buat macam mana T.T Tapi kan, before habes sekolah kalau boleh nak tinggi 170cm please? ^^v

Tahun depan aku harap aku dapat apa yang aku nak... *pandang langit* Ewahh HAHA. Tahun depan kena belajar tak boleh main-main. Dah tkda nya nak bercintun-cintun lah apa lah. Eh aku pernah ke bercintun nih? HAHA tak pernahh -__- Sadisnya... Ibu cakap belum masanya lagi :)



Tengok tak title entry tu? Ehem bukan saya yang kawenn tauu orang lain yang bernikah. Kita lambat lagi. Ceh gedik

Okay actually semalam balik Penang. Yay :D Hehe tapi tak sempat shopping apa-apa pun lagipun Ibu tak ikut so pergi dengan Kak izan and abang jelah :> Hehe.



Macam tak percaya je kak dila dah kahwin :') Ee macam cepat je. Tengok-tengok dah nikah. Alhamdulillah. Terharu time masuk masjid tu tengok kak Dila dinikahkan. Tenang je :) 

Okay tengok jelah gambar yang sempat di snap. Tapi ehemm bukan pengantin tapi gambar dak dak kecik comel lotte je kita amik. Geeeeeeee geram gila rasa macam nak tarik tarik pipi dorang sampai tercabut. Haha semangat dorang naik atas pelamin.

Elelele siapa yang pengantin ni? ;)


Hawa Ainun  


Aida Azzahra si bam bam :* Hehe


Ehem bunga tu untuk kita eh? *meltingg..* Ceh HAHA. Faqeeh Naufal 


Sorang Otomen sorang denesooorrr RAWRR :D 


Sayang Ainun si kulit hitam manis dan berdimples! Azzahra too :*


Suka tengok budak ni. Ee geram kulit hitam manis dia tu ♥.

Haha kantoi kak Izan! Hancussss diet :P


Shawl ni buat aku nmpak pelik. Hmph, mencikk ah shawl langsir ni -___-"



Dah mula bosan dengan facebook. Everyday benda sama je. Hihi. Anythingg just find me on twitter ok?
https://twitter.com/#!/finnunsabarudin


Bubye :*





Hug & Kisses,
Finnun fatimatuzzahrah



1 comment:

  1. hahaha aida pun pun buat blog jugak hahaha kalau nk tengak blog dia pi la tanya dia

    ReplyDelete